skip to Main Content
Deskundig advies
Complete rolsteigers gratis thuisbezorgd
Snelle levering
Altijd scherp geprijsd
Home » Bezorging

Bezorging

Gratis bezorging bij orders boven € 250,00

Complete rolsteigers, ladders en trappen worden door ons GRATIS bezorgd.

Vanzelfsprekend bent u van harte welkom aan de Dorpssptraat 2 te Bergharen om uw bestelling / spullen op te komen halen. Mocht u echter uw bestelling thuis of op een andere locatie willen laten bezorgen, verzorgen wij dit graag voor u.

Alle complete rolsteigers, ladders en trappen worden,  zonder extra meerkosten,  door ons in Nederland geleverd.  Bij o.a. losse steiger onderdelen geldt dat de bezorgkosten separaat / aanvullend in rekening worden gebracht.  Indien dit van toepassing is,  is dit uitdrukkelijk op de productpagina aangegeven.  De hoogte van de aanvullende bezorgkosten is afhankelijk van het gewicht en afmeting van het product. De kosten van bezorging vindt u terug in “het winkelmandje”.  De opgenomen kosten van bezorging gelden voor Nederland  ( excl. de Waddeneilanden) en België.  Voor levering buiten deze regio kan een extra toeslag worden berekend. Dit is afhankelijk per product en wordt u aanvullend in rekening gebracht. .

Levertijd

Onze producten zijn veelal direct uit voorraad leverbaar. Bij bestellingen voor 12.00 uur ontvangen, doen wij onze uiterste best om uw bestelling de eerstvolgende werkdag te bezorgen.

Indien de bestelde goederen door omstandigheden niet binnen de beoogde termijn leverbaar zijn, nemen wij hierover contact met u op om u over het nieuwe levertijdstip te informeren.

Externe expediteur

Voor de bezorging van uw bestellingen doen wij (veelal) een beroep op een externe expediteur / vervoerder. Dit betekent dat wij niet direct zicht hebben op de transportroutes en exacte levertijden.

Wij verzoeken u dan ook om op de dag van bezorging op het afleveradres aanwezig te zijn om de spullen in ontvangst te nemen. Indien onverhoopt niemand op het betreffende afleveradres aanwezig is en het product niet kan worden afgeleverd, zal de bestelling retour worden genomen. De extra kosten voor een nieuwe 2e levering moeten wij helaas, aanvullend,  bij u in rekening brengen.

Indien het pakket, bij uw afwezigheid,  ergens mag worden neergezet ( bijv. achtertuin)  of bij evt. buren,  dan verzoeken wij u dit kenbaar te maken op uw bestelformulier. Deze instructie zullen wij dan doorgeven aan onze expediteur.

Mocht u de bezorging op een specifieke datum / tijdstip willen laten plaatsvinden, kunt  u dit ook kenbaar te maken op uw bestelformulier. Dan treden wij hierover in overleg met de vervoerder.

Back To Top
WhatsApp chat